En ole hävinnyt minnekkään, älkää vielä huokaisko helpotuksesta!
Kauhea lorvikatarri iskeny vain. Ei ole jaksanut kunnolla tehdä käsitöitä, olla salilla ahkera, tai olla hyperaktiivinen töissä. Viikinki on ollut intin ihanassa ympäristössä jo neljättä viikkoa ja minä olen yrittänyt pitää itseni edes jonkin asteen vireystilassa.
Inttileskenä olo sucks, tiesittekö?

Niin kiireinen olen mukamas ollut, että sairastamaan olen joutanut yhden kokonaisen päivän. Eilen palkitsin itseni urheasta inttileskeydestä kauan puntaroidulla lävistyksellä. Harmittaa ettei edes rustosta kuulunut rusahdusta tai lävistäminen koskenut yhtään. Minä varauduin vuosisadan kipuihin. Elämä voi olla tylsää ja laimeaa silloin tällöin.. :/

Käsitöistä raportoin jahka sille päälle satun. Nyt vain kehtuuttaa..

Toyota is bursting to Venus
YEAH!